Wednesday 4 March 2009

syukran syukran.. : )

Assalamualaikum w.b.t.

Alhamdulillah & syukur pada Allah S.W.T...akhirnye usaha & penat lelah aku berbalas jugak untuk kali ni..results exam aku da kluar.

aku dapat average 78% untuk 6 modules yang aku ambik untuk semester 1 baru-baru ni. 78% kire 1st class range ah jugak.hmm tepat juge la prediction aku baru2 ni kan?pasal nak dapat average above 70 tu..tapi bukan semua subject aku dapat 1st class mark. satu module je yang jammed iaitu material for aerospace..aku dapat 64% je untuk module tu. module2 lain ok la sebab semua above 70%.above 80% ade 3 subjects. camane ni material buleh slack. padahal aku confiden giler dh time jawab ari tu. maybe sebab excited sangat sebab material tu paper yang paling last so dalam kepale selalu ler pikir prkara yang bukan2.

erk..camane nak buat kapal terbang kalo xtau nak pakai material ape..adui..xpe2 tutor aku cakap it's quite a good start for u..so aku pikir positifla..aku ade peluang lagi and untuk semester 2 ni aku berazam untuk naikkan markah material aku pulak.jangan markah yang lain pulak turun sudahla..haha syukur2..sangat happy walaupun average mark aku x tinggi sangat.

atas permintaan beberapa orang, aku letak la markah aku kat sini..insyaAllah semester ni aku akan cuba naikkan lagi markah2 ni : )

MAS147(Maths for Aerospace) - 88
MEC112(Mechanics) - 86
ACS172(Aerospace Design) - 84
MEC161(Aerospace Engineering) - 73
EEE121(Electrical for Aerospace) - 72
MAT1310(Materials for Aerospace) - 64

confem kene celebrate ari ni..aku nak beli lamb grilled kebab banyak2 pastu sumbat semua sekaligus dalam mulut..hak3 : )

5 comments:

  1. that's quite a good mark! Congratulations!!!

    ReplyDelete
  2. adik.. baguh2...kena maintain jgn turun naik.. asan kem salam ye kate balik kekgi beli jersey ke ye

    ReplyDelete
  3. haha thanks penpal : )..

    bereh2 kakok..kekgi adik belik la jersey.baju muqri pun dah beli dah : ) hehe kem salam semula kat asan.suruh kem salam ke mak sekali.baru2 ni try telefon henset mak tapi xdak orang angkat.ade pakai nombor baru eh

    ReplyDelete
  4. congrat la bro
    proud with u!!

    ReplyDelete
  5. CONGRATULATIONS!!!teruskan usaha okey..

    ReplyDelete