Monday 16 March 2009

BENCI

Alamak...baru aku tau nape result material aku rendah sgt..

Officer kat department of material cakap maximum marks yang kitorang dapat untuk semester ni ialah 80% : ( aku dapat tau ni pun sebab ade member ajak g tanye.

Member aku ni name dia Goncalo..dia xpuas ati sebab dia punyer coursework yang contribute 10% untuk final mark telah di potong 2%..so dia dapat 8% je..aku dapat 7%..

so dari kejadian tu la Goncalon ajak aku g tanye pakcik material tu..lepas tu barula kitorang tau yang head of material department memang selalu buat camni kat first year student..tujuannye untuk membuatkan kitorang rase markah kitorang rendah and cube lagi bagus untuk year 2 punye exam.. huhu kitorang xrase berat ati pun..tapi kesian jugak tgk ade ramai jugak member2 yang failed paper material and terpakse la retake exam time summer nanti..

bagi aku pulak, limitation yang department tu letak kat marking system diorang telahpun mencacatkan result aku..Goncalo pun same..kitorang dapat first class marks untuk subjek2 lain kecuali material..huhu xbestnye tp ni la hakikatnye..hopefully untuk exam final term untuk first year ni limitation tu dibuang la..kalo x maunye aku kene target full mark ah..tapi impossible la camtu..

patutla rase pelik giler..aku dah confident jawab ari tu..tapi kalo ikut ration sebenar, marks aku 64% out of 80% so kalo convert jadi over 100%..marks aku da lepas first class range..huhu xpe la ni sumer masalah limitation je..biarla result cacat atas paper pun asalkan aku tau yg result aku xrendah yg disangka sebelum ni..

aku da semangat balik ni..final term ni nak tunjuk kat pakcik material tu yg limitation xkn berkesan dah kat kitorang pasni..kalo limitation dia 70% (yakni passing mark utk 1st class range) pun aku akan score 70% jugak!! wallahualam

1 comment: